NAJčastejšie kladené otázky (FAQ)

Prečítajte si prosím FAQ pred odoslaním otázky 😉

ČO ZNAMENÁ “N” PRI VEĽKOSTI NIEKTORÝCH PRODUKTOV?

Pokiaľ produkt nemá rôzne varianty veľkostí (napríklad tašky), tak je pri ňom ako veľkosť uvedené písmeno “N”, tzn. nie je udaná.

AKO MÔŽEM ZA TOVAR ZAPLATIŤ?

1. Tovar je možné uhradiť bankovým prevodom na účet 4203402737/8360 (mBank) a ak máme tovar na sklade, po zaznamenaní platby objednávku zašleme. Z účtov mBank je platba prevedená zvyčajne v ten istý deň a z účtov iných bánk je to zvyčajne v nasledujúci pracovný deň.

2. Tovar je možné zaslať na dobierku, tzn. že balík vyplatíte pri preberaní zásielky doručenej Slovenskou poštou alebo expresnou službou DPD. Pri platbe na dobierku je poštovné a balné +1€.

AKOU FORMOU BUDE TOVAR ODOSLANÝ PRI POŠTOVNOM ZDARMA?

Pri doručení zdarma je objednávka odoslaná prostredníctvom Slovenskej pošty.

AKÁ ZÁRUKA SA VZŤAHUJE NA TOVAR?

Na nami ponúkaný tovar je klasická záruka 24 mesiacov. V tomto časovom období nám môžete tovar vrátiť, pokiaľ sa na ňom objavia vady, ktoré sú spôsobené výrobnou chybou alebo chybou, ktorá sa vyskytla počas odborného používania podľa návodu. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené neodbornou manipuláciou a používaním a tiež na bežné opotrebovanie tovaru.

Ponúkame tiež možnosť vrátenia tovaru bez potreby udania dôvodu do 14 dní. Tovar však nemôže byť nijako poškodený a nemôže mať žiadne známky používania.

AKO MI BUDE TOVAR DORUČENÝ A KOĽKO BUDE STÁŤ JEHO DODANIE?

Tovar uvedený „Na sklade“ dodávame už do 24 hod. v pracovné dni (objednávky prijaté do 15:00). Pri objednávke s váhou viac ako 1kg je doba doručenia od 1 do 4 pracovných dní. Tovar ktorý nie je uvedený na sklade, bude doručený zvyčajne od 5 do 10 pracovných dní. Zásielky doručujeme Slovenskou poštou alebo expresnou službou DPD.

Ceny poštovného si môžete pozrieť TU.

JE MOŽNÉ SI TOVAR PREVZIAŤ OSOBNE?

Objednaný tovar nie je možné prevziať osobne.

PONÚKATE NEJAKÉ ZĽAVY?

Okrem akcií a zľavneného tovaru ponúkame aj zľavy v podobe zľavových kupónov (kódov), ktoré zadávate pri dokončovaní objednávky do príslušného poľa.

Aktuálne akcie nájdete TU.

AKO DLHO TRVÁ DODANIE TOVARU, AK MÁTE UVEDENÉ, ŽE NIE JE NA SKLADE?

Tovar, ktorý nie je na dodávame zvyčajne v rozsahu 5 až 10 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch je to maximálne 15 pracovných dní. O takomto oneskorení zákazníka informujeme vopred.

AK SI OBJEDNÁM VIAC DRUHOV TOVARU A NIEKTORÉ SÚ NA SKLADE A NIEKTORÉ NIE, POŠLETE MI ICH POSTUPNE?

Ak máte záujem o rozdelenie tovaru do viacerých zásielok, informujte nás o tom v poznámke pri dokončovaním objednávky. V tom prípade je poštovné účtované dva krát (v prípade splnenia podmienok poštovného zdarma a označenia tejto možnosti v Pokladni, poštovné bude účtované za jeden z týchto balíkov). Pokiaľ máte záujem o dodanie objednávky v jednom balíku, tovar bude doručení po naskladnení každého kusu objednaného tovaru (o tomto nás v poznámke informovať nemusíte).

UŽ SOM ODOSLAL OBJEDNÁVKU, ALE CHCEM EŠTE DO NEJ DOPLNIŤ NEJAKÝ TOVAR, JE TO MOŽNÉ?

Samozrejme, stačí nás kontaktovať mailom alebo telefonicky a uviesť meno, číslo objednávky a tovar ktorý by ste chceli doplniť. Pokiaľ nebola zásielka odoslaná, určite Vám vyjdeme v ústrety.

BALÍK MI MAL BYŤ DORUČENÝ, ALE ŽIADNY SOM NEDOSTAL, ČO TREBA ROBIŤ?

Ak Vám nebol doručený balík a tiež ste nedostali žltý oznamovací lístok od Slovenskej pošty, kontaktujte nás mailom alebo telefonicky. Poskytneme Vám podacie číslo Vašej zásielky, na základe ktorej môžete overiť stav zásielky na http://tandt.posta.sk/ alebo ju osobne prebrať na Vašej pobočke Slovenskej pošty.

ZNAMENÁ PRI PONOŽKÁCH KS POČET PÁROV ALEBO POČET JEDNOTLIVÝCH PONOŽIEK?

Pokiaľ je pri ponožkách v názve produktu uvedený poček kusov v tvare „2 ks“, „3 ks“ a pod., znamená to, že balenie obsahuje 2, resp. 3 páry ponožiek. Počet ks teda udáva počet párov ponožiek.

PRIŠLO TI OZNÁMENIE O PLATBE CEZ PAYPAL DVA KRÁT?

Ide o štandardný postup. Pri platbe ti banka pošle upozornenie o rezervácii platby. My platbu cez PayPal prijímame až v momente, keď naskladníme objednaný tovar a ideme ho odoslať. Pri tomto potvrdení banka zvyčajne opäť odošle odosielateľovi informačnú sms o tejto transakcii. Pri prvom oznámení sa tieto finančné prostriedky iba zarezervovali a až pri druhom skutočne odišli. Niektoré banky však posielajú identické sms v oboch prípadoch a potom to vyzerá, že platba odišla viac krát. Neboj sa, odišla iba raz 😉

PREŠLO 10 PRACOVNÝCH DNÍ A MÔJ BALÍČEK STÁLE NEDORAZIL?

Ak nastala takáto situácia, kontaktujte nás prosím na tel. čísle 0904687757 alebo emaile kontakt@clubin.sk.

Čo sa mohlo stať?

  • Je možné, že objednávka bola odoslaná, no žltý lístok zo Slovenskej pošty sa podel nevedno kam. Skontrolujte si prosím sms-ky, kde by ste mali mať uvedené číslo zásielky a pomocou neho viete overiť na stránke https://tandt.posta.sk/, kde sa Váš balíček nachádza. Pokiaľ nebol odoslaný alebo sa vyskytol nejaký problém, kontaktujte nás na tel. čísle 0904687757 alebo emaile kontakt@clubin.sk.
  • V čase sviatkov sa niekedy stáva, že sa oneskoria prepravcovia a preto sa aj oneskorí dodanie objednávky. Na takúto situáciu sa však snažíme klientov včas upozorniť.
  • V objednávke sa robili úpravy po jej vytvorení. V prípade, že sa do objednávky pridával nejaký tovar, ktorý nie je na sklade, je potrebné počkať na naskladnenie doplneného tovaru.
Accordion Panel

Niektorí výrobcovia označujú výrobky viacerými spôsobmi číslovania. Napríklad číslovanie dámskeho oblečenia S, M alebo L, je pri niektorých výrobkoch označené ako 10, 12 alebo 14. Niektoré výrobky obsahujú aj azíjské číslovanie, ktoré je o 1 číslo vyššie oproti európskemu. Napríklad ASIA L je to isté ako EU veľkosť M alebo ASIA M je to isté ako EU veľkosť S a podobne.

V prípade, že máte pochybnosti o dodaní správnej veľkosti, kontaktujte nás na emaile kontakt@clubin.sk alebo na tel. čísle 0904687757.

ČO ZNAMENÁ C PRED VEĽKOSŤOU PONOŽIEK?

Ak je pred číslom veľkosti ponožiek C (napr. C8 – C13), znamená to, že ide o detské veľkosti, kde C znamená „Child“ a číslo znamená približný vek dieťaťa, pre ktoré sú ponožky vhodné.

CHCEM, ABY STE MI OBJEDNÁVKU DORUČILI AKO BALÍK NA POŠTU. ČO MÁM SPRAVIŤ?

V prípade, že chceš, aby sme ti tovar doručili ako balík na poštu, informuj nás prosím o tom v poznámke objednávky napr. textom „balík na poštu“.

NEBOLA TAM ODPOVEĎ NA TVOJU OTÁZKU?

Fields marked with an * are required
Emailový kontakt

kontakt@clubin.sk

Telefonický kontakt

0904 68 77 57